ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان برگزار می شود
کد خبر: 3920738
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان، از برگزاری ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان خبر داد و گفت: اختتامیه جشنواره 21 دی ماه است.

به گزارش ایکنا از گیلان، مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز، 13 شهریورماه در نشست خبری، با اشاره به تلاش اصحاب رسانه در زمان شیوع کرونا، اظهار کرد: اصحاب رسانه در شرایط سخت کرونایی با دوربین، قلم و نگاه متعهدانه خود فعالانه عمل کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان در جنگ رسانه‌ای به دنبال ایجاد فضایی دوقطبی، تزریق ناامیدی و فتنه انگیزی هستند، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» با هدف تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه و همچنین امیدآفرینی در جامعه برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج رسانه گیلان، از برگزاری ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در 10 محور خبر داد و گفت: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا و کمک مومنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب و بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی از محورهای جشنواره ابوذر است.

پارسا، محور محلی معضلات صنعت چای و برنج را از دیگر محورهای جشنواره مذکور عنوان و تصریح کرد: اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر همزمان با 21 دی ماه، روز بسیج رسانه در گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه می توانند آثار خود را در قالب خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافی و اینفوگرافی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، یادآور شد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آذرماه ۹۹ است.

رئیس بسیج رسانه گیلان، با بیان اینکه هر خبرنگار مجاز به ارسال پنج اثر در محورهای مذکور جشنواره است، خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی آذر ۹۸ لغایت آبان ۹۹ در رسانه‌های مکتوب و مجازی استان گیلان منتشر شده باشد.

انتهای پیام
captcha